اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akramt-bag مشاهدة المشاركة
جاري التجربة أخي و مشكور على المجهودات جبارة حقا في سبيل الافادة و المساعدة
تستحق التقييم

- - - تم التحديث - - -

مع كل احتراماتي لك بس البرنامج طــــــلع فيروس
كشفو
avast antivirus
و اتمنى اني لم احرج اخي

اولا البرنامج مش فيرس ده برنامج اختراق بترسله للضحية يسحبلك باسوردات الفيسبوك من جهازه ويبعتهم للايميل بتاعك يعني انت مبتفتحهوش علي جهازك

ثانيا انا حملت افاست وعملت ابديت وفحصت البرنامج والبرنامج طالع نظيف ممكن اخوي تفحصه تاني او تبعتلي ايه القيم اللي مسكها افاست عشان اغير كود البرنامج او نغير طريقة التشفير

ومشكور اخوي علي المرور

- - - تم التحديث - - -

على ما يبدو لي ان البيانات لا تذهب فقط الى الملغم بل تذهب ايضاً الى صاحب البرنامج
وهذا امر غير جيد يعتبر اسغلال !

لو ركزت كويس في الكود هتلاقي ان البرنامج بيستخدم امر send مرة واحده فقط وده دليل ان البرنامج مش بيرسل البيانات غير مرة واحده بس لايميل الملغم

الاداه بتستخدم ايميل خاص لارسال البيانات .. مش بترسل البيانات عن طريق عفريت مثلا عشان كده انت اتلخبط وقريت الكود غلط وافتكرت ان الاداة بترسل البيانات لاكثر من شخص

الاداة مش مفتوحة المصدر وانا صاحب الاداة ولي كافة الحقوق محفوظه يعني مفيش حاجة اسمها استغلال

جربت الادة على ايميل وهمي ارسلت الادة الرساله لاكن بدون بيانات الفيسبوك
و السبب تصدى الوحش كروم له
الاداة تقوم بفك قاعدة بيانات المتصفحات..والنسخة الاخيرة من قوقل كروم فقس الاداة ونزل حماية شديدة علي قاعدة بياناته وجاري محاولة فكها وانشاء الله سنقوم بعمل النسخة الخامسة للبرنامج وتكون قادرة علي جلب الباسوردات من جوجل كروم

وانا بشكرك علي التبليغ ولو عندك اقتراح تحب تضيفه ياريت تبعتهولي علي الخاص

تحياتي لك