المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سوال بخصوص الحمايه

ganat alah
02-19-2013, 06:33 PM
السلام عليكم
انا عمله اوف لجدار الحمايه بس انا عاوزه اعمل اوف بس عشان برنامج الاختراق و اشغل الحمايه كيف

yamen cr hacker
02-19-2013, 06:46 PM
أنت قصدك أنو يشتغل البيفروست أو أي برنامج إختراق
أثناء عمل الآنتي فايروس
إذا هيك كان قصدك...
أنا بعرف
بس على النود
إذا بدك أعطيني أرقام التيم فيور
وأنا بسآعدك

MJNONFIK
02-19-2013, 07:05 PM
تقصدين الانتي فايرس ولا جدار الحماية

ganat alah
02-19-2013, 07:18 PM
جدار الحمايه

ahmad cx
02-19-2013, 07:35 PM
يا حجة البيفروست يشتغل وجدار الحماية مفعل دا بياثر على عملية التبليغ اما البرنامج يشتغل عادى وما يشتغل لما يكون الانت فايروس شغال لايقاف جدار الحماية افتحين جدار الحماية من لوحة التحكم واعملين اووف وافتحى البورت فى الجدار والله سهلة بس تابعى شرووحات المنتدي ملوء بالشروحااات . باى

ganat alah
02-19-2013, 07:43 PM
يا حجة البيفروست يشتغل وجدار الحماية مفعل دا بياثر على عملية التبليغ اما البرنامج يشتغل عادى وما يشتغل لما يكون الانت فايروس شغال لايقاف جدار الحماية افتحين جدار الحماية من لوحة التحكم واعملين اووف وافتحى البورت فى الجدار والله سهلة بس تابعى شرووحات المنتدي ملوء بالشروحااات . باى

شكرا لكن انا عارفه الكلام ده
انت بتجاوب علي حاجه تانيه خالص

الإرهابي
02-19-2013, 07:55 PM
و عليكم السلام

أختي حسب ما فهمت أنتي ( خايفة ) أن تتعرضي للإختراق :eek: طيب نصيحتي لكـ تعلم كشف التلغيم قبل تعلم الإختراق و هذه الخطوة ضرورية قبل الدخول لعالم الإختراق .
تحياتي .
بالتوفيق.

shhaby
02-19-2013, 08:26 PM
يا اخت جنة انتي فتحتي بورت بجدار الحماية صحيح( فعلي) الجدار مرة اخرى وخلية بيشتغل
اما بخصوص الانتي فايروس الي انتي منصبتة بالجهاز تبعك لازم توقفية قبل ما اشغلي برنامج الاختراق واذا لم توقفين برنامج الحماية
برنامج الاختراق لا يعمل نهائيا وبعد ما تطفين برنامج الاختراق ارجعي وفعلي برنامج الانتي فايروس وشكرا