المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عاوزه افضفض تعبانه

ganat alah
10-08-2012, 03:05 AM
السلام عليكم
معرفش ده موضوع ينفع في المنتدي و لا بس انا بجد مخنوقه جدا و بجد صحيت من النوم ملقيتش حد اتكلم معاه و افضفض قررت اجي هنا في الجيوش مش عارفه السبب
بس انا حاسه اني اتخطفت من اقرب الناس ليا مش خطف حاجه مني لكن خطف احساسي انا بستغرب نفسي بيقولوا عليكو هكر و انا شفت فعلا تن كتير منكم ناس عندها دين و اخلااق لالا ا ده اسم ظلم مش الهكر ال بيخترق جهاز لا الهكر هو ال بيخترق قلب و يجرحه
و الله العظيم انا بجد حاسه حيجرالي حاجه مش قادره

انا عارفه ان الواحد لما بيدعي بقلب خالص ربنا بيتجيب للدعاء قررت ادعي اني اكره اقرب الناس لقلبي نفسي اكره بجد
يعني ايه تثق في حد ملتزم و تتدخل عالم الملتزمين تلاقي وشوش بس متشبهه بالتزام سواء رجال او نساء و فاكرين مجرد كلمه اخي او ختي و بارك الله فيكم خلتهم فوق البشر

يارب رحمتك
10-08-2012, 03:19 AM
انا بصراحة موش بعرف اكلم فى المواقف اللى زى كدا

بس عندى ليك نصيحة وهوا انك تخليك زى الجزيرة اقرب حد ليك هوا على الجانب الاخر

اما بقى بينك وبين نفسك ف دا مايعرفوش غير اللى خلق

وبعدين انت شايل فى نفسك لية احمد ربنا انك

فى غيرك مش لاقى لا اب ولا ام ولا اخ ولا صاحب لوحدو وكمان تعبان فى الدنيا مش عارف يعيش عيشة ادمية كريمة

احمد ربنا انت احسن من غيرك بكتير اوى

brader
10-08-2012, 03:20 AM
لا اختي اولا اين كنتي لقد فتقدتك لا تستغربي فقد وجدة اخوة واصدقاء هنا انتي واحدة منهم لم اجد مثلكم ولا في الواقع

قسما لدي ثلاث اصدقاء فقط والحمد للله هم من امشي رفقتهم في الواقع

اما ادا كان قلبك مكسور من جهة احدهم فابشري

كوني كما ارادكي الله ان تكوني يكن فوق من تريدي لا داعي للقلق

اللهم افرغ على اختي ganat alah فرحا

ganat alah
10-08-2012, 03:26 AM
تسلم علي الرد يا رب رحمتك مين قال اني مش بحمد ربنا بس اقرب الناس ليك زي الاهل صعب تحكي ليهم ال بيوجعك عشان متتعبهمش بيك
مشكله في الناس طابعا انت باين انك مصري مش واخد بالك منهم اليومين دول مش هم الناس ال بتعرفهم الوشوش اتغيرت الناس سلفش

ganat alah
10-08-2012, 03:32 AM
brader شكرا لمشاركتك انا فعلا صدقني مشترمه في كتير من المنتديات بس انا مرتاحه بينكم جدا حاسه مش بغربه عشان كده فضفضت معاكم الناس هنا
انامش عوزه حد يعرفني افضفض ليه مش عاوزه اصعب علي ال يعرفوني شخصيا لكن ال يعرفوني هنا بجنه عشان انا مش بخبي حاجه ديه جنه الله ال بجد و ممكن ابين ضعفي لكن للناس ال يعرفوني استحاله
انا عوزه اعرف هي الناس مالها ؟؟؟

مصرى
10-08-2012, 03:36 AM
درس للحياه
من لا يجعلنى نورا ف عينيه لا اجعله ترابا أمشى عليه
دروس الحياه بتعلم مش بتضعف أجعلى ابتسامتك بدل دمعتك
فتقهرين من هم يريدوون قهرك

brader
10-08-2012, 03:52 AM
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s480x480/282324_363576510392758_229605697_n.jpg

ganat alah
10-08-2012, 03:56 AM
يا ريت اقدر يا مصري

ganat alah
10-08-2012, 03:57 AM
تسلم brader

سارة الغامدي
10-08-2012, 04:31 AM
الله يصبرك .. كثير من الناس ذي الايام مثل الاقنعة :eek:

سفاح احمد
10-08-2012, 04:36 AM
اسجدي للة لان محدش ها يفهميك غير الي خلقيك اسجدي وانتي بتسجدي اتكلمي اما عن موضوع الثقة الثقة دي زي قصر الرمل يصعب بنائة ولكن يسهل هدة ولكن خديها نصيحة في عالم الهكرات ما تثقيش في حد حكمة قالهالي واحد بعتلي فيرس ايام مانا كنت ما بعرفش في عالم الهكرات ولا الفيروسات اساسا وتقبلي كلامي بصدر رحب وشكرا

ganat alah
10-08-2012, 05:40 AM
صح ساره كله اقنعه

ganat alah
10-08-2012, 05:41 AM
شكرا سفاح احمد

سيد الامنيات
10-08-2012, 08:28 AM
brader شكرا لمشاركتك انا فعلا صدقني مشترمه في كتير من المنتديات بس انا مرتاحه بينكم جدا حاسه مش بغربه عشان كده فضفضت معاكم الناس هنا
انامش عوزه حد يعرفني افضفض ليه مش عاوزه اصعب علي ال يعرفوني شخصيا لكن ال يعرفوني هنا بجنه عشان انا مش بخبي حاجه ديه جنه الله ال بجد و ممكن ابين ضعفي لكن للناس ال يعرفوني استحاله
انا عوزه اعرف هي الناس مالها ؟؟؟
اولا اعتذر على الرد المتأخر لكن لضروف لا يعلمها الا الله

ثانيا اختي الكريمة تذكري قول الله عز وجل

(انما المؤمنون الذين ان اصابتهم مصيبة قالو انا لله وانا اليه راجعون)
وقوله
(والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين )

وقول رسولنا الكريم
(عجبا لامر المؤمن وامره كله خير ان اصابته سراء شكر فكان خيرا له وان اصابته ضراء صبر وكان خيرا له)

بدون اطالة اختي الفاضلة انسي وعيشي حياتك وبدون ما تفكري
ونحنا بسوريا نقول
الي باعك بيعو

بالتوفيق

كروز6
10-09-2012, 01:53 PM
طنش تعش حكمة من حكما الصينيون القديمون

ganat alah
10-09-2012, 02:25 PM
اولا اعتذر على الرد المتأخر لكن لضروف لا يعلمها الا الله

ثانيا اختي الكريمة تذكري قول الله عز وجل

(انما المؤمنون الذين ان اصابتهم مصيبة قالو انا لله وانا اليه راجعون)
وقوله
(والكاظمين الغيظ والعافين عن الناس والله يحب المحسنين )

وقول رسولنا الكريم
(عجبا لامر المؤمن وامره كله خير ان اصابته سراء شكر فكان خيرا له وان اصابته ضراء صبر وكان خيرا له)

بدون اطالة اختي الفاضلة انسي وعيشي حياتك وبدون ما تفكري
ونحنا بسوريا نقول
الي باعك بيعو

بالتوفيق
[/center]

قلوبنا مع سوريا