المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يقول انة هكر محترف طب ازاى ؟؟؟!!!

damar4all
10-23-2011, 06:14 AM
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
شباب انا جاى النهاردة علشان اتكلم فى كذا نقطة وياريت حد يفهمنى لانى مش لاقى الحل ...

يا شباب كيف انا هكر محترف واخترق اى ضحية عن طريق البرامج ؟؟؟ واللة مينفعش اكون هكر محترف بالطريقة دى

انا نفسى اوى اكون هكر محترف وفعلا ابتديت دورات فى عالم الجيوش وفعلا الموقع وفريق العمل مقصروش فى اى حاجة وفعلا اتعلمت حاجات كتير واستفدت اكتر

بس انا مش هدفى كدة الصراحة

انا هدفى انى اتعلم الاختراق عن طريق الدوس (dos)

والصراحة ملقتش ولا طريقة تدلنى على اى دورة بتشرح الاختراق عن طريق الدوس لان الصراحة الاختراق عن طريق البرامج شى يضحك جدا طب ازاى انت محترف وبتخترق عن طريق البرامج ؟؟

ياريت يا احلى منتدى فى الدنيا نشوف دورات عن طريقة الاختراق بالدوس لانها افضل واحسن

وياريت يا شباب اللى يرد يكون ردة بالموافقة او بالرفض على كلامى

وشكرا اخوكم فى اللة احمد

لموي
10-23-2011, 07:42 AM
بارك الله فيك

ASDELY-ScOrPiOn
10-23-2011, 08:11 AM
اخي ، الاختراق الحقيقي وما يقصد بالإحتراف ، او خلينا نقول الذي لا يُسمى بأطفال الهكر هو الذي يكتشف الثغرات ، او الهندسية العكسية ، اي لكي تصبح هكر محترف يجب ان تصل لمرحلة بأنك تستطيع تحليل برنامج وهو ما يسمى بالهندسة العكسية او تكتشف الثغرات بنفسك ، / الاختراق عن طريق الدوس كيف يحصل؟! عن طريق إتصال عكسي ، ولكي تتصل عكسي ، يجب ان تحصل على ثغرة في الضحية
وبإذن الله اذا كان عندي الوقت الكافي لإنشاء دوره لن اقصر معكم بإذن الله

بالتوفيق

ASDELY-ScOrPiOn
10-23-2011, 08:11 AM
اخي ، الاختراق الحقيقي وما يقصد بالإحتراف ، او خلينا نقول الذي لا يُسمى بأطفال الهكر هو الذي يكتشف الثغرات ، او الهندسية العكسية ، اي لكي تصبح هكر محترف يجب ان تصل لمرحلة بأنك تستطيع تحليل برنامج وهو ما يسمى بالهندسة العكسية او تكتشف الثغرات بنفسك ، / الاختراق عن طريق الدوس كيف يحصل؟! عن طريق إتصال عكسي ، ولكي تتصل عكسي ، يجب ان تحصل على ثغرة في الضحية

بالتوفيق

JoKeR_pS
10-23-2011, 09:07 AM
أفادك إلاخ العزيز أسدلي،،

بتوفيــق...~

damar4all
10-23-2011, 02:16 PM
تسلم اخى اسدلى وربنا يوفقك ويوفقنى يارب علشان انا بجد تعبت وياريت لو ربنا قدرك وقدرت تعمل الدورة دى ياريت تبلغنى لانى بجد اكتر واحد هيستفاد من اى دورة هتنزل على المنتدى هنا وشكرا اخى الغالى اسدلى

بالتوفيق

TaLoOoLy
06-11-2012, 11:21 AM
اخي العزيز كلامك ميه بل ميه بس الدوس فيه من قال لا بس اصعب منما تتوقع البرامج ترا زي تسهيل ولا زي اختصار عشان ما تتعب نفسك انا اقدر اخترق واحد واخترقت
واخترقت ايميل بس ابقا مبتدا ما اقول لنفسي محترف و شكرن علا الموضوع الرائع اعجبني

aminu
06-11-2012, 05:14 PM
لا أبداً لايوجد هكر محترف يخترق ضحاياه عن طريق هته البرامج البسيطة أصلاً هو يقوم ببرمجتها لنفسه
أنا موافقك ومشكور على طرح الموضوع ياريت تنعمل دورة الدوس لنستفيد منها..

ومشكور مسبقاً أخوي أسدلي أنت ماقصرت ياغالي :)

SNIPER HELL
06-12-2012, 08:53 PM
موافق علي هذه النقطة