اطلب مساعدة فى وصول التبليغ فى برنامج البيفروست بأقصى سرررررررررررعة اخوكم صبرى

اطلب مساعدة فى وصول التبليغ فى برنامج البيفروست بأقصى سرررررررررررعة اخوكم صبرى

النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: اطلب مساعدة فى وصول التبليغ فى برنامج البيفروست بأقصى سرررررررررررعة اخوكم صبرى

افتراضي اطلب مساعدة فى وصول التبليغ فى برنامج البيفروست بأقصى سرررررررررررعة اخوكم صبرى

السلام عليكم ..........اعضاء المنتدى المحترمين
    والله عندى مشكلة فى التبليغ لبرنامج البيفروست صارلى شهرين وتعبت جدا عملت كل شىء وفشلت فى وصول التبليغ مع ان التبليغ بيوصل على جهازى وعلى موقع فحص التبليغ
    ولما بجرب على جهاز صاحبى مبيوصلش التبليغ مع ان البورت مفتوح ومش حاطط برنامج حماية عملت جميع الشروح الموجودة على النت ارجوكم ساعدونى .......... اقسم بالله العظيم انى عايز البرنامج بس علشان ارجع حقى ومش عايز اخترق غير اللى اخد حقى ، انا متأكد انى لو اخترقت جهاز الشخص اللى اخد حقى انى هقدر ارجعة
    بقالى شهرين وفرمت الجهاز اكتر من 10 مرات اتلغمت كتير والجهاز اتفيرس كتير لانى مش حاطط حماية علشان البرنامج ،،،،،،،،،،ارجوكم ساعدونى ارجوكم والله تعبت

وعلى العموم لو قدرتم تساعدونى او مقدرتوش .......... انا متشكر لكم جدا على مروركم اخوكم صبرى

هكر مجتهد الصورة الرمزية حبوط

افتراضي رد: اطلب مساعدة فى وصول التبليغ فى برنامج البيفروست بأقصى سرررررررررررعة اخوكم صبرى

تاكد من فتح البورت + تثبيت الاي بي
    تاكد من اعدادت جدار الحمايه
    نظف الريجستري اؤ استخدم برنامج كلينر
    دخــولي متقطع
    بسبب ظروف خاصه

افتراضي رد: اطلب مساعدة فى وصول التبليغ فى برنامج البيفروست بأقصى سرررررررررررعة اخوكم صبرى

والله يا صديقى كل دة عملتة ومفيش فايدة نظفت الريجسترى يدى وعن طريق برنامج ccleaner ودخلت موقع canyou seeme.org والبورت مفتوح بيظهرلى i can see your port وجدار الحماية مغلق مع انى حزفت برنامج الحماية تماما ...................... تعبت وشكرا على مرورك
    التعديل الأخير تم بواسطة abukhalid مبتدأ هكرز ; 08-05-2012 الساعة 01:45 AM