يا ريت حد يقدر ييساعدنى

يا ريت حد يقدر ييساعدنى

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 13

الموضوع: يا ريت حد يقدر ييساعدنى

افتراضي يا ريت حد يقدر ييساعدنى

لو سمحتم يا جماعه انا عندى مشكله يا ريت حد يقدر يساعدنى فيها فى واحد بيسبنى على الفيس بوك و ربنا العالم انى انا معرفوش و عمرى ما اذيته و لا اذيت حد قبل كده اصلا فيا ريت اى حد ممكن يساعدنى فى معرفه هذا الشخص او ممكن يدلنى على حد محترف فى الكشف عن هذا الشخص بما يرضى الله ولكم جزيل الشكر

افتراضي رد: يا ريت حد يقدر ييساعدنى

لآ تعطيةة آكبر من حجمَةة (:

حبيبي اعملو حذف وحظر وتبيلغ عن اساءة وانتهى الموضوع

لا يا جماعه انا عايز اعرفه مفيش طريقه ممكن اوصله بيها

اعمل فيسبوك جديد او غير اسمك......حاول ان تضيفه عندك على ال msn او ما شابه.....اعمل هجمة Evil Twin وهي هجمة هندسة اجتماعية في انتحالك شخصية صديق له....طبعا هذه الحركة تنفذها بعد جمع معلومات عنه وترقبه......بعد كذا حاول تهكير جهازه بارسال سيرفر(باتش) او حاول زرع كيلوجر في جهازه....طبعا لانو مفكرك صديقه سيستقبل الباتش بدون عوائق.....والشروحات عن اختراق الاجهزة كثيرة في المنتدى...وطبعا عند تهكيرك لجهازه تستطيع فتح الكام لرويته ...او التجسس عليه من سطح المكتب وتصفح ملفاته..وبهذا تسطيع معرفة هويته الحقيقية......يعني الشغلة كلها تعتمد على ذكاء........

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FadyHaCKrZ مشاهدة المشاركة
    اعمل فيسبوك جديد او غير اسمك......حاول ان تضيفه عندك على ال msn او ما شابه.....اعمل هجمة Evil Twin وهي هجمة هندسة اجتماعية في انتحالك شخصية صديق له....طبعا هذه الحركة تنفذها بعد جمع معلومات عنه وترقبه......بعد كذا حاول تهكير جهازه بارسال سيرفر(باتش) او حاول زرع كيلوجر في جهازه....طبعا لانو مفكرك صديقه سيستقبل الباتش بدون عوائق.....والشروحات عن اختراق الاجهزة كثيرة في المنتدى...وطبعا عند تهكيرك لجهازه تستطيع فتح الكام لرويته ...او التجسس عليه من سطح المكتب وتصفح ملفاته..وبهذا تسطيع معرفة هويته الحقيقية......يعني الشغلة كلها تعتمد على ذكاء........
    شكرا علىمعلوماتك القيمه و على ردك و لكن اخوك لا يعلم اى شئ عن الهكرز فلو ممكن تدلنى على اى حد ممكن يعمل الخطوات دى اكون شاكر و لو حتى ياخد نظير مجهوده

ههههههههههههههههههههههههه ههه دعك من هذا الموظع اخي ههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه

اعملو حظر ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه

هههههههههههه اخى sssssss هو عايز يعرف هو مين اخى الكريم سمعت عن ماوقع تعرفك مكات الى بيعمل معاك شات ممكن يعرفلك البلد وانت تتوقع مين اكثر شخص يعمل معاك كدا دى حل الحل التانى زى ما اخونا قالك اعمل اكونت جديد وادخلو بحوار جديد ولو الحوار حوار بنت بيمشى ديما مع الاشكال دى ولا تتعب نفسك فى هكر ولا ديولو بس الموضوع محتاج شوية زكاااء وربنا معاك يا غالى
    رُبّم’ـاَ لاَ تَحصُلُ عَلَى’ مَ’ـاَ تُريـِدْ فَقطْ [لِاَنَّ اللهُ] اَرَادَ لَكْ الخَيرَ فِيـ’ـماَ اَرادْ [♥]

جارى تعليم التشفير...........

محظور

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيد الامنيات مشاهدة المشاركة
    حبيبي اعملو حذف وحظر وتبيلغ عن اساءة وانتهى الموضوع
    صح عليك احذفه وارتاح

محظور

احذفو من الاصدقاء و خلص

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة