سؤال بخصوص اللابتوب الميني والبرامج

سؤال بخصوص اللابتوب الميني والبرامج

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: سؤال بخصوص اللابتوب الميني والبرامج

افتراضي سؤال بخصوص اللابتوب الميني والبرامج

السلام عليكم ياشباب
    عندي استفسار مهم بخصوص اللاب توب الميني
    سؤالي بأختصار: هل اللابتوب الميني يتحمل برامج الهكر بمعني اني أقدر أشغل عليه بيزون أو شل أو بيفروست ........؟
    بقيه السؤال هل أستطيع تعلم البرمجه عليه علي العلم أني حاليا مبتدأ ف php‏ فهل يتحمل معي ؟
    للعلم : مواصفات الجهاز ايسر بروسيسور انتل أتوم1.6
    رامات 1 جيجا وان شاء الله أرفعها ل 2
    هارد 160
    شاشه 10 نظام تشغيل أكس بي أو 7 استارتر
    ياريت تجاوبوني أشتريه ولا لأ لو مش هيتحمل البرامج دي بلاشه لكن أرجو سرعه الرد وياريت حد مجرب أو متأكد من أجابته وتسلموا يا اجدع شباب

افتراضي رد: سؤال بخصوص اللابتوب الميني والبرامج

اخي انا بستعمل ديل ميني ازا بدك تشتري كيني اكتير بريحك بل الهكر بس لازم تحمي جهازك وما تعتمد على عليه بل البرامج القويه
    قبل ان تخترق فكر بمن تخترق اذا انت مسلم لا تخترق مسلم واعلم انك اذا ضررت مسلم فاعلم انه دين وانك سوف تخترق بمن اقورى منك اخي ارجو منك مراجعه كلامي والتمعن بها وشكرا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اكيد اخي ، تستطيع عن طريقه تشغيل برامج الهكرز مثل اللي ذكرتها انت، وتستطيع عن طريقه تعلم الـ php ، فهذه الأشياء بسيطه وتستطيع فتحها على جهاز من سنة 2000 خخخخخخ

بالتوفيق
    فيديو اليوم

اللهم صلي على سيدنا محمد ، على عَدد خَلقِك وَعلى قدر عَظَمَتك وعلى قَدرٍ محبتك له .

سجل إختراقك الأن في Aljyyosh.org بمميزات عديده

من مواضيعي:

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وبَحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إلهَ إلا أنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وأتُوبُ إِلَيْكَ

شكرا ياجماعه لأهتمامكم أصل لما جيت أشتريه اصحابي خوفوني قالولي ده بروسيسور انتل أتوم يعني مش هيستحمل البرامج وهيتعبك وهيسخن طب بالنسبه للألعاب
    ممكن ألعب عليه لعبه ريد اليرت 3 ولا متشتغلش عليه

شكرا يا لورد بس ياريت تكون أشتغلت بالدل الميني عالهكر
    الأخ اسديلي: معني كلامك انه يتحمل معي برامج ال php ‎‏ وبرامج بقيه اللغات مش مجتمعين طبعا أقصد انتقل من بي أتش لدلفي مثلا ولا هحتاج لأمكانيات أعلي بالنسبه للأعاب يستحمل لعبه زي ريد أليرت red *****3 ولا لأ ياريت تفيدوني أكتر لأني كنت ناوي اجيب لاب توب عالي بروسيسور أي 3 بس ده أتعرض عليا بسعر مغري جدا تقريبا نصف تمنه فأحتارت هقدر انتفع منه ويستحمل ولا لأ خصوصا ان بيقولوا الميني مش مخصص للبرامج مخصص للتصفح والشات عشان كده انا بسألكم كناس خبره وياريت حد يفيدني أكتر بالنسبه للبروسيسور انتل أتوم بيستحمل ولا لأ يشغل برامج وتسلموا لأهتمامكم أرجو الأهتمام لأن كلامكم هيكون ثقه وهتعامل ع اساسه وشكرا