أبداء منين ؟ حد يفهمني

أبداء منين ؟ حد يفهمني

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 14

الموضوع: أبداء منين ؟ حد يفهمني

افتراضي أبداء منين ؟ حد يفهمني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بأختصار شديد انا قضيت عمر طويل ف الشبكة العنكبوبتية وبعد مرور 9 سنين من عمري قضيتهم ما بين كتابة موضوع ونقل أخر وتعديل وحذف وأشراف وحواديت كتير ملقيتش نفسي أستفدت حاجة خالص غير نيم كان له صيت في فترة وخلاص انتهي مع توقف كتاباته ومش عايز أرجعله تاني وخصوصا بعد ما بقيت أشوف مواقع بتسب رسولنا عليه الصلاة والسلام وانا مش قادر أعمل حاجة غير أني أدخل أقول كلمتين نصح ف ثواني بيتحذفوا بأي لغة كانت وعضويتي بتتحذف قبلهم دة غير مواقع كتير منها أباحي ومنها أغراضه دنيئة كتير منكرش أني ف فترة من حياتي أنجرفت مع التيار لكن أنتهي بفضل الله لكن مينفعش ندافع عن حقنا وأحنا أصلا ضعاف ودة كان السبب ف محاولاتي لتعلم الأختراق اللي صراحة سرعان مابتصطدم بواقع أحس فيه أني فشلت فشل زريع لكن لما بشوف ناس أخترقت مواقع ونجحت بقول ف أمل صحيح انا فقدت الثقة ف كل البرامج لكن مازلت بسمع عن نظام تشغيل أسمه اللينكس وكلكم عارفينه لكن محصليش الشرف بيه غير اسمه وبعض أوامره
    عشان أختصر ودة طلبي من الموضوع دة
    ‏ ياشباب الهكر انا عايز أكون هكر بجد مش مجرد واحد عرف برنامج وطبق عليه لأن يوم مالبرنامج هيبوظ هحتاس انا من غيره انا عايز أبدأ
    ابدأ منين أتعلم أيه؟
    أتعلم لغات البرمجة ولا أخد كورس لينكس ولا شبكات ولا أبداء منين لكل شيء أساسيات وأكيد الهكر لازم أكون ملم بعلم معين انا عايز أعرف أدرس أيه مهما استهلكت من زمن أو ماديات انا نويت واذا عزمت فتوكل علي الله
    محتاج منكم تعرفوني أبدأ أتعلم أيه ؟
    أكيد هلاقي عندكم جواب أن شاء الله
    أرجو أن حد منكم يهتم
    أعزروني عن عدم التنسيق لكتابتي من الموبايل
    هنتظر رد يروي ظمأي

افتراضي رد: أبداء منين ؟ حد يفهمني

هذا التبيه الأول والأخير يمنع وضع موضوع في غير مكانه ، عندك قسم الاستفسارات

وفي حال تكرر المخالفة سيتم حظر عضويتك أسبوع حسب قوانين المنتدى الجديدة الموجودة في الواجهة

الادراة

أولا الموضوع ليس في مكانه وهذه تعتبر مخالفة كما تفضل اخي cracker
    ثانيا: بخصوص البداية في التعلم
    فيجب عليك ان تعلم ان الهاكنج موضوع متشعب، يعني في بداخله تخصصات، اختراق اجهزة اختراق شبكات اختراق مواقع.
    يجب عليك اختيار تخصص والبداية فيه وبعد اتقانه تنتقل للتخصص التالي
    ولعل التخصص الأنسب للبديء فيه هو اختراق الأجهزة
    تحياتي لك
    الرجاء عدم المراسلة إلا للضرورة،
    اذا كان هنالك سؤال فيتم وضعه في قسم الاستفسارات بعد مراجعة قوانين القسم
    وطلبات الإختراق مرفوضة مسبقا.

ماشي ياكراكر انا أسف أني حطيته هنا وأرجو نقله رغم أني كنت أعترضت ع الأنزار انه مش من الشخص المسؤل عن القسم بس الظاهر ردي موصلش عالعموم مش هنختلف هوا فعلا انا غلطان بوضعه هنا وبطلب من مشرف القسم يتفضل بنقله للقسم المناسب مع كامل أسفي وأحترامي

تم نقل الموضوع للقسم المناسب

الأخ sh!! ‎‏ شايف ان كراكر قال انه مش مكانه وقلت أوكي رغم انه أنزر بلهجة غير مقبولة وتقبلتها لاني فعلا لقيت الموضوع مش ف مكان مناسب وحضرتك نوهت ان الموضوع مش ف مكانه بس شايف ان حضرتك مدير يشرفني لو تنقله للقسم المناسب ولا استني اللي يرد تاني يقول دة مش ف مكانه !!!
    عالعموم بشكرك لأهتمامك ووجهة نظرك بخصوص ان البداية يفضل انها تكون أختراق الأجهزة لكن دي انا مش عايزها أو لو ضرورية أدرسلها أيه ؟ وشكرا ياجماعة لأهتمامكم
    وياريت الموضوع يتنقل قبل ما حد تالت يجي يقول مش مكانه ونفضل زي ما قال نزار مختلفين ف وضع الهمزة ع السطر ولا علي نبره وننسي المضمون
    انا بعتزر تاني عن وضع الموضوع هنا ومنتظر نقله ومنتظر مناقشاتكم ولكم جزيل الشكر

شكرا للنقل دة اللي انتظرته وبجد شكرا ومنتظر أن حد يرد يفهمني
    ‏ شكرا يا sh!!‎‏ لأهتمامك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no way مشاهدة المشاركة
    الأخ sh!! ‎‏ شايف ان كراكر قال انه مش مكانه وقلت أوكي رغم انه أنزر بلهجة غير مقبولة وتقبلتها لاني فعلا لقيت الموضوع مش ف مكان مناسب وحضرتك نوهت ان الموضوع مش ف مكانه بس شايف ان حضرتك مدير يشرفني لو تنقله للقسم المناسب ولا استني اللي يرد تاني يقول دة مش ف مكانه !!!
    عالعموم بشكرك لأهتمامك ووجهة نظرك بخصوص ان البداية يفضل انها تكون أختراق الأجهزة لكن دي انا مش عايزها أو لو ضرورية أدرسلها أيه ؟ وشكرا ياجماعة لأهتمامكم
    وياريت الموضوع يتنقل قبل ما حد تالت يجي يقول مش مكانه ونفضل زي ما قال نزار مختلفين ف وضع الهمزة ع السطر ولا علي نبره وننسي المضمون
    انا بعتزر تاني عن وضع الموضوع هنا ومنتظر نقله ومنتظر مناقشاتكم ولكم جزيل الشكر
    السلام عليكم
    أنا قمت بنقل الموضوع ولم يأت احد ثالث ويقول يجب نقل الموضوع
    ثانيا: باب أختراق الأجهزة باب من أوسع أبواب الهاكنج وبواسطته تستطيع ان تصل لمراتب لم يصل لها مخترقوا المواقع، وبيني وبينك تقدر تعمل $ من اختراق الأجهزة
    ولكن وقت اتحاد اختراق الأجهزة مع اختراق المواقع ستستطيع ان تسيطر على ملايين الأجهزة بضغطات من فارة جهازك
    أقرأ عن الموضوع وتابع
    تحياتي لك

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته انا أسف أخي sh!! ‎‏ انا حاليا بكتب من الموبايل وعلي ماحطيت ردي كنت حضرتك تكرمت بنقل الموضوع المهم ياسيدي ربنا يكرمك ع أهتمامك لكن انا جربت موضوع الأجهزة دة وبصراحة لقيته بيعتمد علي برامج وجربت بيفروست وصلني التبليغ عن جهازي لكن مشتغلش السرفر علي أجهزة تانية وبصراحة انا مبثقش ف البرامج فهل ف طرق اختراق أجهزة بدون برامج نهائيا ياريت تفيدي
    انا أسف تاني مرة ع أزعاجك

دلوقتي انا أستفدت بحاجة من موضوع للأخ أسديلي ان الواحد يتعلم لغة للبرمجة هوا تكرم وقال الجافا والهتمل أن شاء الله هبدأ بيهم كما تكرم بذكر ان المفروض أبدأ من أختراق الأجهزة
    تسلم أخ أسديلي

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

المفضلات

أذونات المشاركة