اسمعوني بقي لمرة فكرو بعقلكم ومتخفوش خايفين من ايه لمرة فوقو لمرة حسو ايوة انت مش حاسيين انتو مفكريين انكم برة العبة الصهيونية لأ تعالا واسمع ومتجرييش زي الجبان احنا احسن وطن اسمعو ولو مرة في حياتكم الدور عليا وعليك مش علي فلسطيين والعراق بس
ليه يا عرب ليه احنا كدا ليه ليه انا مش حاسس بأمان في بلدي اسمعو لمرة مرة واحدة ومش تسمعو بس تنفذو ومتقلش هعمل ايه لاء تقدر تعمل كتير ليه يا عرب كدا نفسي اشوفكم تعملو حاجة بلعكس الي اجددنا قالو عليه هما الي بيعملو بيه واحنا سكينا عليه الصهيونية مش هتسيبك في حالك اصحو بقي انا عندي 14 سنة وبحزركم اصحو ومتقلوش لنفسك هتقدرو تعملو ايه بأيدك كتير انتو نسيتو انك تحت راية واحدة الاسلام والمسيحية ارجوكم اسمعو بقي افهمو امال بتقدر تعمل يا جزائري ويا مصري مأنتو عملتو ضربتو بعض يا عرب لمرة لمرة واحدة الدور عليا وعليك اصحي وفوق وافهم العبة كويس اشهد علي كلامي ياربي انا لو جت حرب هتوع فيها يارب ىاشهد علي كل كلمة وحنن قلوب العرب علي بعض انا بدعيكوم معايا لحملة ضد اسرائيل ممكن تيجو معايا يلا يا عرب بقي اصحو لمرة اصحو احنا ميتين انا بوجه رسالة لكل اب وام ابن وبنت شاب وفتاه يلا تعالا معايا انتو اكتر منهم واشجع منهم يا مصريين انتو خير جنود الارض ويا جزائريين انتو بلد الشهداء وكل الوطن العربي ليه تريخ تريخكم من ابرهيم لمحمد امجاد ونصر انتو ضيعتوها انقذو القدس انقذو القدس انقذو الاسلام انتو شكلكم نسيتو اننا كلنا اخوات اصحو ومتستلموش احنا اقوي اوطان العالم ليه نبان اننا اضعفهم صدقوني ان ما معاهم اسلحة احنا معانا حب واخلاص وقبل دا كلوم معانا ربنا مش كفيك ربنا انو يكون معاكيلا بقي يلا اعملو حاجة اصحو وفوقو يلا يا عرب رسالتي لكل رأيس ولكل مسؤل احنا مستعديين نحارب بس ادونا اسلحة والله انا عارف لو فينا واحد جبان يبقي قدامو امليون شجاع يارب يارب الله واكبر الله واكبر احنا هنفض كدا لامتي بقي زهقت زهقت لو الدول وحدة جيوشهال يبقي ممكن نغلب اي عدوان لاء ممكن ايه دا اكيد اصحو اصحو انا هنشر الموضوع دا في كل منتدي ساعدوني علشان صوتي يوصل لكل عربي وبعديها يوصل لكل رأيس ممكن يحصل حاجة الي عايز يساعدني في الحملة دي ياراسلني علي ايمالي او يشارك برد في الموضوع ويقول انو عايز يطوع معايا [email protected]

انا عايزكم تساعدوني لاني لوحدي مش هعرف اعمل حاجة لاكن معاكم هنوصل بأذن الله
وهنخلي النت سلحنا الي نحاربهم بيه انا عايز مجموعة هكر ومجموعة مصممين علشان نبداء الحملة امانة متبخلش يمكن لكل واحد دخل الموضوع يكون اختبار من الله ليه بأذن الله مستنيكم