المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نفسى اقول انا اخترقت جهاز ياريت حد يفيدنى من الابطال

aassee
11-19-2009, 09:41 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

انا طلبى كبير شويه معلش لانى مبتدأ وياريت حد يفيدنى نفسى اقول انى اخترقت جهاز عشان اطبق الطريقة على الخنازير اعداء الدين واكون فخور بنفسى

المشكله بتبدأ بانى بستخدم برنامج Bifrost Coffin Of Evil 1.2.1d لانه قرأت انه خطير وسهل تعلمت كل شىء وعملت حساب على النو ايبى بواسطة شرح رأيته بمنتدى وايضا عملت حساب على DynUp وكله تمام بس فى مشكلة كبيرة انا طبعا بقوم بوضع حساب النوايبى وحساب DynUp عندما اقوم بانشاء الباتش لكى يصلنى التبليغ وطبعا انا جربت الباتش على نفسى اولا وضعت بدل حساب النو ايبى 127.0.0.1 تمام وصلنى التبليغ فى نفس وقت فتح الباتش وعندما قمت بارسال الباتش لصديق لى وقلت له انه باتش هكر وسأقوم بتجربته عليه لم يمانع وفتحته انا بنفسى على جهازه لم يصل التبليغ وارسلته لكزا شخص ولم يصل التبليغ بالعلم انى قرأت انه لازم يكون البورت 81 مفتوح فى الراوتر
انا مشترك على شبكة والرواتر نوعه انكور بحثت عن كيفيه فتح البورت ولم اعرف ولكن وصلت لها بنفسى وقمت بتصويرها لعرضها عليكم لترون ان كانت صحيحة ام لا وهذا هى الصورة

هل فعلا الطريقة صحيحة ام لا مع العلم انى فتحته ايضا عن طريق النت وورك بالجهاز
ولم يصل اى تبليغ

فما السبب ياريت حد يشوف معايا ايه السبب ويقوللى
وياريت حد يشوفلى اصدار حديث من البرنامج مضمون ويكون معاه ملف سيرفر مشفر وتبليغو سريع وبرنامج لدمج الباتش مع اى برنامج وتغيير الايقونة على شكل صورة او ملف تكست

ياريت حد يرد عليا نفسى اقول انا اخترقت جهاز وانا متابع الموضوع ياريت اللى يرد عليا يبقى يدخل تانى يشوف ردى عليه هيكون ايه لحد ما المشكله تتحل

ولكم جزيل الشكر

alahlaf
11-20-2009, 07:47 AM
يالغالي انا نفس مشكلتك
طيب فتحت بورت في المودم معليش نساعد بعضنا إلين نوصل لحل
وراح ارسلك ايميلي في رسالة خاصة

الكابوس
07-15-2010, 01:51 AM
يا شباب حياكم الله
اول شي موضوعكم في القسم الغلط تاني شي اخاوني هل تاكدتم من تفعيل حساب النو اي بي؟ ليصيح مثل youracount .no-ip.biz
تاني شي اخواني انت اعمل فقط حساب نو اي بي ما يلزم حساب دي ان س
بعد ما تعمل حساب نو اي بي وتثبته افتح بورت في المودم الخاص بك اخي وهذا الموقع يبين لك بالصور فقط اختار نوع الرواتر او المودم و هو يكملك الطريق كلها ما عليك www.portforward.com
وكمان اخي لالالالالالالالا والف لالالالالا تفتح سيرفر في جهازك لانه لن يصلك تبليغ ان فتحته اخي لانه يعيق عمليه وصول التبليغ لمسح السيرفر
go<<run<<regeidt<<enter<<<ctrl+f<<nck<<<right click then delet nck file
اخي هكذا تمسح السيرفر من جهازك ولا تفتحه في جهازك لانه يعيق العمليه
بالتوفيق يا شباب

Resident Evil
08-05-2010, 06:19 AM
اخووي بما انك مبتدا انا انصحك بريلاكس بس لاتجرب الباتش على نفسك عشان لاتروح ضحيه عند هكر ثاني المهم تسوي حساب ريلاكس وحساب نو اي بي وتفتح بورت بجدار الحمايه والتبليغ يوصلك صاروخ بدون مشاكل لأنو شغلت المودم معقده جرب زي ماقولك وشوف كيف التبليغ يلا سي يووو

sTeEeF-511
08-06-2010, 08:25 AM
اخووي ما ياصلك التبليغ ..؟

تسويت تكووين على السيرفر عشان التبليغ يوصلك انت مو الي نزل لك السيرفر ..؟
وعلى فكره بيفروست الاصلي المعرب هاذا احذفه اخذ النسخه الي انا نزلتها بلمنتدى بعنوان بيفروست شكل جديد..؟
وفيه شرح بعد انا منزله ان شاء الله يبي يفيدك بعنوان شرح للي ماله امل يخترق

وشكراا اتمنا افدتك

mmeeddoo
08-07-2010, 05:05 AM
خد ايميلى وانا هسعدك
[email protected]

تيبوكو
10-11-2010, 05:33 AM
مخالف يا ريس

amro2002
09-30-2011, 02:55 PM
تسلممممممممممممم